Potřebujete poradit s Komerční bankou? Volejte infolinku zdarma!
Bezplatná infolinka KB
Potřebujete poradit s bankovnictvím u Komerční banky a nechcete platit za hovor? Pak je tu pro vás bezplatná infolinka KB. Stačí zavolat na kontaktní číslo a spojíte se s operátorem, který vám pomůže s vašimi dotazy. Bezplatná infolinka Komerční banky je tu pro vás 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. Můžete se tak na ni obrátit kdykoli, když potřebujete.
Na bezplatné infolince KB získáte informace o produktech a službách Komerční banky, jako jsou běžné účty, spořicí účty, půjčky, hypotéky a platební karty. Operátoři vám poradí s výběrem nejvhodnějšího produktu pro vaše potřeby a pomohou vám s jeho sjednáním.
Kromě toho vám bezplatná infolinka KB poskytne i technickou podporu. Pokud máte potíže s internetovým bankovnictvím, mobilní aplikací KB nebo platební kartou, neváhejte se obrátit na operátora.
Nezapomeňte, že bezplatná infolinka KB je tu pro vás. Nebojte se ji využít, kdykoli potřebujete poradit s bankovnictvím u Komerční banky.
Dostupné služby
Komerční banka nabízí svým klientům bezplatnou infolinku pro řešení jejich dotazů a požadavků. Na infolinku se dovoláte na telefonním čísle 800 050 050 a je dostupná 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. Operátoři infolinky vám rádi pomohou s běžnými bankovními operacemi, jako jsou informace o účtu, platby, změna limitů na kartě, ale poradí vám i s komplexnějšími požadavky, jako je sjednání produktů a služeb Komerční banky. Pro klienty, kteří preferují online komunikaci, je k dispozici také online chat na webových stránkách banky. Bezplatná infolinka Komerční banky je tu pro vás, ať už potřebujete poradit s čímkoli ohledně vašich financí.
Otevírací doba infolinky
Infolinka Komerční banky je vám k dispozici zdarma 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. Získáte zde informace o produktech a službách banky, pomoc s obsluhou vašeho účtu nebo řešení problémů. Pro urychlení komunikace si připravte prosím své klientské číslo. Na infolinku se dovoláte na telefonním čísle 800 521 521. V případě volání ze zahraničí použijte číslo +420 955 521 521. Hovory na bezplatnou linku Komerční banky jsou monitorovány pro zlepšování kvality služeb.
Volání ze zahraničí
Potřebujete se spojit s Komerční bankou a jste v zahraničí? Žádný problém! I když jste mimo Českou republiku, stále se dovoláte na bezplatnou infolinku Komerční banky. Stačí vytočit kontaktní číslo a spojíte se s operátorem, který vám pomůže s vašimi požadavky.
Nezapomeňte, že i když je hovor na infolinku zdarma, můžou vám být účtovány poplatky za roaming od vašeho operátora. Pro jistotu si před uskutečněním hovoru ověřte ceny roamingu ve vaší destinaci.
Ať už potřebujete zablokovat kartu, zkontrolovat zůstatek na účtu nebo vyřešit jiný bankovní požadavek, neváhejte kontaktovat Komerční banku. Operátoři jsou vám k dispozici 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.
Pro rychlé a bezplatné informace o službách Komerční banky stačí zavolat na infolinku. Je to snadné a vždy k dispozici.
Jan Sedláček
Alternativní kontakt
Kromě klasické telefonní linky nabízí Komerční banka i další možnosti, jak se s ní spojit. Pokud preferujete psanou formu komunikace, můžete využít kontaktní formulář na webových stránkách banky. Ten je k dispozici nonstop a banka slibuje odpovědět do dvou pracovních dnů. Pro naléhavé případy je tu online chat s pracovní dobou od 8 do 22 hodin. Rychlou odpověď na základní otázky ohledně produktů a služeb banky pak slibuje sekce "Často kladené otázky". V neposlední řadě je Komerční banka aktivní i na sociálních sítích, jako je Facebook a Twitter, kde reaguje na dotazy a připomínky klientů. Ať už zvolíte jakýkoli způsob, Komerční banka se snaží být svým klientům nablízku a poskytnout jim co nejlepší zákaznickou podporu.
Časté dotazy klientů
Vítejte v sekci nejčastějších dotazů klientů Komerční banky. Snažíme se vám poskytnout co nejvíce informací, abyste nemuseli složitě hledat. Potřebujete poradit s internetovým bankovnictvím, zablokovat kartu nebo se jenom informovat o produktech Komerční banky? Jsme tu pro vás na bezplatné infolince.
Naši operátoři jsou vám k dispozici 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. Stačí zavolat na kontaktní číslo a my vám rádi pomůžeme. Na lince se dovoláte zkušených profesionálů, kteří vám poradí s čímkoliv, co se týká produktů a služeb Komerční banky.
Ať už potřebujete poradit s čímkoli, neváhejte se na nás obrátit. Jsme tu pro vás.
Bezpečnostní tipy
Vždy se ujistěte, že voláte na oficiální telefonní číslo Komerční banky. To najdete na zadní straně vaší platební karty, na výpisu z účtu nebo na ověřených webových stránkách banky. Nikdy nepoužívejte telefonní čísla z neověřených zdrojů. Zaměstnanci Komerční banky po vás nikdy nebudou chtít citlivé údaje, jako je vaše celé číslo platební karty, PIN kód nebo heslo k internetovému bankovnictví. Tyto informace si chraňte a nesdělujte je nikomu, ani zaměstnancům banky. Pokud máte pochybnosti o důvěryhodnosti hovoru, raději hovor ukončete a sami zavolejte na ověřené telefonní číslo Komerční banky. Po ukončení hovoru se ujistěte, že jste hovor řádně ukončili a nikdo vás nadále neposlouchá. Pokud se stanete obětí podvodu nebo máte podezření na zneužití vašich údajů, neprodleně kontaktujte Komerční banku a nahlaste to.
Blokace platební karty
Potřebujete zablokovat svou platební kartu Komerční banky? Žádný strach, je to snadné a rychlé. Stačí vám zavolat na bezplatnou infolinku KB na čísle 800 300 300. Linka je dostupná 24 hodin denně, 7 dní v týdnu, takže se na ni můžete obrátit kdykoliv, když potřebujete. Operátorovi sdělíte své identifikační údaje a požadavek na blokaci karty. Blokace je okamžitá a vaše karta bude neprodleně zneplatněna, aby se předešlo zneužití.
Nezapomeňte, že kromě bezplatné infolinky můžete pro blokaci karty využít i internetové bankovnictví MojeBanka nebo mobilní aplikaci KB Mobilní banka. V obou případech stačí pár kliknutí a vaše karta bude zablokována.
Blokace platební karty je důležitým krokem k ochraně vašich financí v případě ztráty, krádeže nebo podezření na zneužití. Neváhejte kontaktovat Komerční banku ihned, jakmile to bude potřeba.
Změna PIN kódu
Potřebujete změnit PIN kód ke kartě Komerční banky? Žádný problém, existuje několik způsobů, jak to zařídit. Nejjednodušší a nejrychlejší je využít bankomat Komerční banky. Vložte kartu, zadejte stávající PIN a postupujte podle pokynů na obrazovce. Celý proces vám zabere jen pár chvil a nový PIN si můžete zvolit dle vlastního výběru.
Banka | Bezplatná infolinka | Dostupnost |
---|---|---|
Komerční banka | 800 050 050 | 24/7 |
Pokud nemáte po ruce bankomat, můžete využít také bezplatnou infolinku Komerční banky. Kontaktní číslo na bezplatnou infolinku najdete na webových stránkách banky. Po ověření totožnosti vám operátor pomůže s nastavením nového PIN kódu.
Pamatujte, že PIN kód je tajný a nikdy ho nesdělujte nikomu jinému. Uchovávejte ho odděleně od platební karty a v případě ztráty nebo odcizení karty ihned kontaktujte Komerční banku.
Reklamace a stížnosti
V případě, že potřebujete reklamovat služby Komerční banky nebo máte jakoukoli stížnost, je vám k dispozici bezplatná infolinka. Na číslo infolinky Komerční banky se dovoláte zdarma z České republiky a operátoři jsou vám k dispozici 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. Pro urychlení vyřízení vaší reklamace mějte prosím připravené všechny potřebné dokumenty, jako je číslo vašeho účtu, datum a čas vzniku potíží a popis problému. Přátelští a profesionální operátoři Komerční banky jsou připraveni vám pomoci s jakýmikoli dotazy a stížnostmi.
Publikováno: 05. 08. 2024
Kategorie: Finance